Razno

Promocijska darila povečujejo prodajo

23. 6. 2022

Ste zaskrbljeni glede prodaje v svojem podjetju? Ali vaše marketinške strategije niso dovolj učinkovite, da bi dosegle največjo možno prodajo izdelkov in storitev? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočamo, da razmislite o promocijskih darilih za povečanje prodaje. Podjetja po vsem svetu porabijo milijarde dolarjev za promocijske izdelke, da bi povečala prepoznavnost blagovne znamke, pridobila potencialne stranke in povečala zvestobo blagovni znamki.

Promocijska darila

Nobenega dvoma ni, da imajo ljudje radi zastonj izdelke in, ko jih prejmejo, začnejo kazati več zanimanja za nakup pri promotorju. Dokazano je, da so promocijski izdelki dovolj učinkovit marketinški taktični potencial za rast vašega podjetja, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in povečanje prodaje.

Zato bomo v spodnjem članku razpravljali o učinkovitosti promocijskih daril in o tem, kako ta povečujejo prodajo. Torej nadaljujte branje in razvijte boljšo tržno strategijo za svoje podjetje.

Zakaj bi morali uporabiti promocijska darila za povečanje prodaje?

Promotional Product Association International je izvedlo raziskavo, da bi ugotovili učinkovitost promocijskih izdelkov. Rezultati so pokazali, da so ljudje radi poslovali z donatorjem promocijskih daril.

Druga študija, ki jo je izvedla Univerza Baylor, je pokazala 22-odstotno povečanje prodaje v podjetjih, ki so distribuirala promocijske izdelke. Prav tako študija pojasnjuje, da promocijski izdelki vplivajo na stranke in jih spodbujajo, da poslujejo s podjetji, ki jim ta darila podarijo. Pravzaprav obstaja večja verjetnost, da bodo stranke kupile izdelke in storitve od podjetja, ki daruje promocijske izdelke, kot tistega, ki ne vlaga v promocijsko blago.

Poleg tega obdarovanje deluje kot dolgoročna reklama, ki prav tako dolgoročno ohranja ime vaše blagovne znamke v mislih prejemnikov. Vsi ti vidiki vodijo k povečanju vaše prodaje in rasti poslovanja.

Zdaj pa naj vam povemo ključne razloge, zakaj bi morali uporabiti promocijska darila za povečanje prodaje v vašem poslovanju.

Stroškovno učinkovita marketinška strategija

Izkušeni poslovneži razumejo pomen močne marketinške strategije. Če nameravate svoje podjetje uvesti na nov trg, mora biti vaša priprava izjemna. Uporaba oglaševalskih in marketinških tehnik za predstavitev vaše blagovne znamke ciljni publiki ni dovolj. Doseči morate večjo prepoznavnost blagovne znamke tako, da se vas stranke vedno znova spomnijo. In nič ni tako učinkovito kot promocijska darila za privabljanje strank in povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke ter povečanje prodaje.

Vlagati bi morali v promocijske izdelke, ker je to ena najbolj stroškovno učinkovitih strategij za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in naklonjenosti podjetju. Če menite, da majhni promocijski izdelki ne morejo imeti velikega vpliva na vaše podjetje, ponovno razmislite. Številne raziskave in ankete namreč dokazujejo, da so promocijska darila šesta najuspešnejša marketinška strategija za MSP-je po vsem svetu.

Obstaja veliko izdelkov, ki jih lahko uporabite za promocijo svoje blagovne znamke in da tako povečate svojo prodajo. Ti vključujejo oblačila, delovna oblačila, kape, torbe, sončna očala, skodelice za kavo, flaške za pitje, USB, slušalke, pisala, obeske za ključe, avtomobilsko opremo, računalnike, dodatke za mobilne telefone itd. Z izbiro izdelka, ki je uporaben in pomemben za vašo blagovno znamko, lahko bolje vplivate na potencialne stranke.

Povečana prepoznavnost blagovne znamke

Bolj, ko bo vaša blagovna znamka postajala znana, več strank boste dobili. Obdarovanje je super način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Poleg tega obdarovanje pusti pozitiven vtis na kupce in potencialne stranke. Promocijski izdelki, ki so označeni z vašo blagovno znamko ali logotipom, pomagajo prejemnikom prepoznati vašo blagovno znamko takoj in učinkovito.

Skodelica za kavo z oznako vaše blagovne znamke bo vaši stranki pomagala, da se spomni vašega izdelka ali storitve. Ta učinek ne ostane dan ali teden dni. V povprečju prejemnik promocijskega darila hrani to približno šest mesecev.

V celotnem obdobju kadarkoli pogledajo izdelek, se spomnijo vaše blagovne znamke. Takšni dolgotrajni učinki so pri običajnem oglaševanju in trženju zelo redki. Ko bodo vaše stranke lahko sčasoma prepoznale vašo blagovno znamko, bo to povečalo njihovo zvestobo blagovni znamki.

Vodnik o promocijskih darilih za spodbujanje prodaje

Razmisliti je treba o kar nekaj stvareh, da povečate svojo prodajo z uporabo promocijskih daril. Vse vrste izdelkov vam ne morejo pomagati pri doseganju ciljev. Zato bodite pozorni na to, kaj darujete svojim strankam. Promocijski izdelki, označeni z blagovno znamko, imajo ugodnejši vpliv na prejemnike in so dokazano odlična reklama za vaše podjetje.

Naslednja točka bolje pojasnjuje, kaj je treba upoštevati pri promocijskih izdelkih za spodbujanje prodaje.

Izberite kakovostne izdelke oziroma izdelke blagovne znamke

Kakovost promocijskih izdelkov ima velik vpliv na uspešnost vašega marketinškega načrta in poslovanja. Ne pozabite, da se bodo kupci učinkovito odzvali na izdelke dobre kakovosti ali blagovne znamke.

Kakovosten izdelek ni nujno drag. Pri veleprodajnih dobaviteljih poslovnih daril lahko najdete poceni, a najbolj kakovostne promocijske izdelke.

Izberite uporabne promocijske izdelke

Promocijski izdelki vplivajo na prejemnike in ustvarjajo tudi prepoznavnost blagovne znamke. Na primer, če izberete promocijsko torbo ali majico, bodo vsi ljudje, ki bodo videli logotip vaše blagovne znamke na izdelkih, izvedeli za vašo blagovno znamko.

To torej poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke v širšem spektru. Izdelki, kot sta pisalo ali skodelica za kavo, se nenehno uporabljajo, zato se prejemniki pogosteje spominjajo vaše blagovne znamke.

Označite izdelke z manj informacijami, a te naj bodo pomembne

Na splošno so promocijski izdelki označeni z logotipom blagovne znamke in kontaktnimi podatki podjetja. To je dovolj. Poskusite biti natančni, ker vašim strankam ne bo všeč, če je promocijsko darilo polno vaših marketinških sporočil. Preprost logotip blagovne znamke in kontaktna številka sta dovolj, da se prejemniki spomnijo vaše blagovne znamke in se povežejo s promotorjem za nov nakup.

Pogosteje uporabljajte promocijska darila

Pogosta cenjenost strank je najboljša praksa za povečanje njihove zvestobe in naklonjenosti do podjetja. Ne uporabljajte promocijskega blaga samo ob predstavitvi izdelka ali drugi pomembni priložnosti. Pogosto podarjajte brezplačne storitve zaposlenim in strankam v podjetju.

To je prav tako koristno za ohranjanje vašega položaja na trgu, tudi če vaši konkurenti uporabljajo isto marketinško tehniko obdarovanja, da bi pritegnili stranke. Strankam lahko darujete promocijska darila, da ostanejo zveste in hkrati jih lahko darujete, da privabite več strank za večjo prodajo.     

Zadnje besede:

Po branju zgoraj omenjene vsebine nam lahko zagotovo zaupate, ko rečemo, da promocijska darila povečujejo prodajo. Torej, kaj še čakate? Začnite iskati najboljša poslovna darila za svoje stranke, da bodo lahko pri vas kupile več izdelkov.

Rate this post

Morda vas zanima tudi:

CLOSE
CLOSE