FB oglaševanje vam lahko pomaga pri prepoznavnosti in boljši prodaji

Zagotovo ste že slišali za FB oglaševanje. Gre za sodoben način oglaševanja na socialnih omrežjih, ki prinaša izjemno dobre rezultate in ga je vsekakor smiselno vključiti v vsako solidno oglaševalsko strategijo. FB oglaševanje poteka na platformi Meta in poleg Facebooka zajema tudi Instagram, Threads, Messenger in WhatsApp. Danes se vse več podjetij, ki si želijo izboljšati prepoznavnost in povečati prodajo, odloča za tovrstno oglaševanje. Pri tem pa je potrebno poudariti, da je FB oglaševanje potrebno zaupati izkušenemu strokovnjaku, ki pozna njegove zakonitosti, ve kako deluje in kako pravilno načrtovati oglaševalske kampanje. Le tako boste lahko dosegli najboljše rezultate in končne konverzije, ki dejansko štejejo – torej povišano prodajo, več povpraševanj po storitvah ali naročil izdelkov.

Kaj zajema FB oglaševanje?

Pri podjetju Spletni partner d.o.o. vam nudijo napredno FB oglaševanje, ki vam prinaša želene konverzije. Vrhunske rezultate dosegajo z jasnim zastavljanjem kampanj, ciljno usmerjenostjo in posluhom za strankine želje in potrebe. pri svojem delu se zanašajo na bogato znanje s področja spletnega oglaševanja in dolgoletne delovne izkušnje z naročniki. Oglaševanja na Meta platformi se lotevajo natančno in celostno, slednje pa zajema:

  • vzpostavitev kampanje, 
  • implementacija Meta pixla,
  • nastavitev natančnih ciljnih skupin,
  • izdelava privlačnih kreativ,
  • nastavitev merjenja konverzij in njihovo spremljanje,
  • priprava oglaševalske strategije.

Facebook oglaševanje zahteva še marsikaj drugega, kot le golo nastavljanje metrik in njihovo spremljanje. Strokovna ekipa se zato v celoti posveti vsaki stranki posebej, prisluhne njenim željam in zahtevam in šele po natančni analizi vzpostavi ustrezen načrt oglaševanja, ki vodi do zastavljenih ciljev.

Oglaševanje na socialnih omrežjih

Jasna strategija oglaševanja

V prvem koraku se naročnik in izvajalec dogovorita o najbolj učinkovitih načinih oglaševanja in dolgoročnih ciljih, ki naj bi jih ta prinesel. Jasna strategija FB oglaševanja je prvi korak k zavidljivim rezultatom, zato je začetno načrtovanje tako zelo pomembno. V naslednjem koraku se stranka in izvajalec dogovorita o vseh potrebnih dostopih, uredi se tehnične podrobnosti, nato pa se lahko prične z delom. Izvajalec oglaševanja bo za vas pripravil in vodil mesečne kampanje, o rezultatih in predlogih pa vas bo ves čas obveščal v obliki različnih poročil.

Večja prodaja s FB oglaševanjem

FB oglaševanje je eno najbolj učinkovitih sredstev za povečevanje prodaje. Z njegovo pomočjo lahko na relativno ugoden način dosežete svojo ciljno publiko na socialnih omrežjih, ki bo najverjetneje kupila vaše izdelke ali se odločila za vašo storitev. Poleg tega pa FB oglaševanje nudi še nekaj drugih prednosti, ki ga uvrščajo med najboljše načine spletnega oglaševanja . Teh nikakor ne moremo spregledati, saj ravno na njihov račun oglaševanje na Meta platformi dosega izjemne rezultate in zadovoljstvo oglaševalcev.

Targetiranje potencialnih kupcev

Glavna težava nekaterih klasičnih oblik marketinga je, da oglašujejo veliki množici ljudi in le naključno zadenejo tiste posameznike, ki so dejansko zainteresirani za nakup. Pri FB oglaševanju pa temu ni tako, saj ta omogoča zelo natančno targetiranje. Vaše oglase lahko tako prikažete izključno natančno določenim skupinam ljudi, ki jih vaša ponudba dejansko zanima. Zato je bistveno večja verjetnost, da bodo vaše izdelke ali storitve tudi naročili.

Na Facebooku lahko v bistvu oglašujete samo tistim uporabnikom, pri katerih dejansko obstaja verjetnost, da bodo opravili konverzijo, ki je za vas pomembna – nakup, naročilo, oddaja povpraševanja, itd. Denar, namenjen oglaševanju boste tako porabili bistveno bolj ciljano in pametno.

FB marketing

Visoka stopnja konverzije

Obisk, ki ga boste na svojo spletno stran pripeljali iz ciljno ustvarjenih oglasov na Facebooku in Instagramu vam bo prinesel bistveno več konverzij, kot če bi to počeli povsem naključno. Denarna sredstva boste porabili bistveno bolj produktivno.

Možnost ponovnega trženja

Velikokrat se zgodi, da kupci pridejo na vašo spletno stran, si na njej ogledujejo izdelke, nato pa stran zapustijo, na da bi kaj kupili. To se lahko zgodi zaradi različnih razlogov, predvsem pa zato, ker jih med spletnim nakupovanjem zmoti kak zunanji dejavnik. Zato vam FB oglaševanje omogoča ponovno prikazovanje oglasov tistim strankam, ki so že bile na vaši spletni strani, pa na njej niso še nič kupile. Tovrsten podvig se imenuje re-targeting in je izjemno učinkovit za prodajo.

Spletno oglaševanje