Razno

Cloud billing – kaj to sploh je?

30. 9. 2019

Neprestan razvoj informacijske, komunikacijske in računalniške tehnologije je v zadnjih desetletjih močno spremenil delovanje podjetij in organizacij, saj se je s pomočjo različnih programov, platform in sistemov olajšalo njihovo poslovanje. Pomembna pridobitev je tudi računalništvo v oblaku, ki predstavlja priložnost predvsem za novonastala in mala podjetja, saj je praktična alternativa nakupu infrastrukture, potrebne za nemoteno delovanje podjetja. Aplikacij, storitev, programov in drugih potrebnih stvari ne rabijo več kupovati, temveč jih najamejo pri specializiranem ponudniku in jih koristijo na daljavo preko strežnikov, ki sestavljajo računalniški oblak. Na tak način je mogoče koristiti tudi storitev obračunavanja v oblaku, ki omogoča enostaven obračun kupljenih izdelkov ali storitev, ki jih koristijo stranke podjetja.

Kaj je obračunavanje v oblaku (cloud billing)?

Gre za kombinacijo zgoraj omenjenega računalništva v oblaku in elektronskega obračunavanja, ki se je poslužuje vse več organizacij, da bi prešli na sodoben in moderen način obračunavanja. Nov način obračunavanja v oblaku je revolucionarno spremenil ves računalniški sistem, saj omogoča veliko lažji dostop do podatkov in fleksibilnost obračunavanja. Je tudi odličen način za upravljanje najrazličnejših izdelkov, storitev in ponudb na podlagi naročnin. Sistem je zasnovan tako, da ga je mogoče uporabljati v katerem koli podjetju, uporabniku pa omogoča opravljanje številnih funkcij, bistvenih za podjetje.

Cloud billing

Učinkovita, enostavna in uporabna platforma za obračunavanje v oblaku je Tridens Monetization, ki ponuja številne rešitve za olajšanje obračunavanja. Omogoča pošiljanje računov ob točno določenem času, učinkovito upravljanje naročnin in uveljavljanje popustov. Primerna je za ponavljajoče se zaračunavanje in tudi za izdelavo poročil in analiz glede uspešnosti podjetja, nudi pa še veliko več uporabnih funkcij. Ne glede na vrsto, velikost ali dejavnost organizacije omenjena platforma za obračunavanje v oblaku (cloud billing) ne ponuja le priložnosti za prihranek, ampak pripomore tudi k pospešeni rasti podjetja, k povečanju zvestobe kupcev določenim blagovnim znamkam zaradi učinkovitejših storitev in še mnogo več.

Prednosti obračunavanja v oblaku

– Nižji stroški za storitve IT: sistem za obračunavanje v oblaku Tridens Monetization ne zaseda prostora na strežniku podjetja, saj ga koristite na daljavo. Prav tako ni potrebno kupovati strojne ali programske opreme ali se ukvarjati s servisiranjem sistema, saj to opravi pooblaščeni strokovnjak prek ponudnika storitev.

– Manjši obratovalni stroški podjetja: ker se sistem koristi na daljavo in ni v lasti podjetja, odpade tudi dodatna oprema, ki bi jo bilo treba vzdrževati. Ker se zmanjšajo stroški licenciranja, se povečajo prihodki podjetja.

– Hitra vpeljava ali razširitev poslovanja z obračunavanjem v oblaku: za zagon obračunavanja v oblaku ne potrebujete nobene posebne programske opreme, računalniških strežnikov ali omrežja, saj je vse že nameščeno v oblaku, kjer plačate toliko, kot potrebujete in uporabljate, enako velja v primeru, da želite poslovanje razširiti in potrebujete dodatne storitve v oblaku.

– Izdelek oz. storitev je hitreje na trgu: obračunavanje v oblaku zaradi podpore informacijske tehnologije poteka veliko hitreje kot klasični način obračunavanja, zato lahko prihranite veliko časa in svoj produkt prej predstavite trgu.

Cloud billing

Še nekatere prednosti, ki jih pridobite s sistemom obračunavanja v oblaku Tridens Monetization, so varnost poslovanja in varstvo podatkov podjetja, prilagodljivost modela obračunavanja, izboljšan je vpogled v dinamiko poslovanja, kar olajša analizo uspešnosti poslovanja podjetja. Ker storitev poteka v oblaku, je prenosljiva in lahko do nje dostopate in z njo upravljate kjerkoli in kadarkoli. Z vpeljavo sistema obračunavanja v oblaku (cloud billing) dobite zanesljivega ponudnika storitev, partnerja, ki mu lahko zaupate in z njim zgradite poslovni odnos, na katerega se lahko zanesete. Tako boste pridobili vi kot član podjetja, zadovoljne pa bodo tudi stranke, ki se bodo rade volje vračale h koriščenju vaših storitev ali kupovanju vaših izdelkov. Izboljšala se bo učinkovitost podjetja in to brez prestrukturiranja ali velikih izdatkov, temveč boste lahko na enostaven način poskrbeli za dvig prihodkov in za večjo prepoznavnost vašega podjetja.

Rate this post

Morda vas zanima tudi:

CLOSE
CLOSE